Conditii de retur marfa

POLITICA DE RETUR

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului."

In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, www.officegalaxy.ro iti garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Urmeaza pasii de mai jos pentru a solicita un retur:

  • Completeaza toate datele din Formularul de Retur cu un CLICK AICI
  • Notifica departamentul de Customer Service in scris la adresa comenzi@officegalaxy.ro, referitor la coletul pe care urmeaza sa il returnezi
  • Expediaza comanda de retur la adresa : Str. Bucuresti-Urziceni, nr 11, Magazin Office Galaxy, Afumati, Ilfov sau predare personala in magazin.
  • Poti solicita sa trimitem noi curierul sa ridice returul, in acest caz taxa de livrare va fi scazuta din valoarea returului.
  • In termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produsului/produselor returnat/(e), in contul specificat in Formularul de Retur

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.

In cazul in care ai primit un produs cu defect sau altul decat cel comandat, te rugam sa transmiti solicitarea in scris la adresa comenzi@officegalaxy.ro , impreuna cu fotografiile produselor receptionate sau la numarul de telefon afisat pe site. Returul in acest caz va fi organizat de catre www.officegalaxy.ro.

POLITICA DE SCHIMB

Daca doresti sa schimbi produsul, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa comenzi@officegalaxy.ro in care vei specifica numarul comenzii, numele si prenumele complet cat si produsul pe care il doresti la schimb sau suna-ne la numarul de telefon afisat pe site.

Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca produsul dorit de tine nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Dupa confirmarea disponibilitatii produsului pe care il doriti la schimb, este necesar ca produsul original sa fie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs la adresa: Str. Bucuresti-Urziceni, nr 11, Magazin Office Galaxy, Afumati, Ilfov sau predare personala in magazin.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele cu urme de uzura.

In momentul in care va fi receptionata comanda de retur in sediul magazinul online, iti vom expedia comanda de schimb.

Costurile de trimitere a coletului catre www.officegalaxy.ro sunt suportate de catre client.

Pentru comenzile de schimb nu sunt percepute taxe de livrare suplimentare. Costul de livrare al comenzilor de schimb este suportat de www.officegalaxy.ro.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.