Instructiuni platforma B2B

CAP I. Editare si activare cont platforma B2B www.officegalaxy.ro

  1. ADAUGARE ADRESE

    1. In sectiunea Contul meu se da click pe:
    2. Se completeaza campurile pentru adresa de livrare si adresa de facturare:adrese.pngadrese2.png

    Dupa ce sunt completate toate campurile se da click pe butonul ACTUALIZEAZA.

    Se pot adauga mai multe adrese de livrare in cazul in care exista mai multe puncte de lucru.

  2. ACTIVARE CONT B2B

    Pentru a beneficia de preturile si ofertele personalizate, contul B2B trebuie activat de catre agentul back office responsabil de zona din care clientul face parte.

    Astfel, dupa crearea contului, contacteaza agentul prin email sau telefonic si solicita activarea contului B2B:

    Dupa activarea contului B2B se pot plasa comenzi cu preturile pentru clientii de distributie.

CAP II. Utilizare platforma B2B

  1. PLASARE COMANDA

    1. Adaugare in cos

      In pagina produsului sunt prezentate, pe langa detaliile produsului, informatii despre pretul unitar in functie de cantitatea comandata:

      produs1.png

      Se adauga cantitatea dorita si sa apasa ADAUGA IN COS!

      In cazul produselor care au disponibile mai multe variatii (culoare, dimensiune varf, tip varf, etc) pentru adaugare in cos se foloseste formularul de COMANDA VARIATII PRODUSE:

      produs2.png

      Dupa ce se introduce cantitatile dorite se apasa ADAUGA IN COS!

      Pentru a consulta cosul de cumparaturi sa apasa butonul cos1.png

    2. Finalizare comanda

      Din pagina cosului de cumparaturi se apasa butonul  care va va redirectiona catre pagina de finalizare a comenzii.

      Pagina de finalizare contine mai multe sectiuni:

      1. Datele Tale:

        Sunt completate deja cu datele si adresele salvate in cont.

        Daca sunt mai multe adrese adaugate in cont selecteaza adresa unde doresti sa primesti comanda.

        Daca doresti factura pe alta adresa bifeaza casuta si adauga o adresa noua:

        finalizare1.png

        Tot aici se gaseste si casuta care trebuie bifata pentru a putea plasa comanda si care contine politica GDPR pentru care trebuie sa-ti dai acordul. finalizare2.png

      2. Metoda de livrare

        Va punem la dispozitie urmatoarele metode de livrare a comenzii:

        1. Ridicare din magazinul nostru Office Galaxy.

          Se aplica discounturi pe produse de pana la 12% pentru ridicare din magazin.

          Marfa este pregatita, verificata si ambalata inainte de ridicare.

          Programul este de Luni-Vineri in intervalul orar 9-17:30 si Sambata in intervalul orar 9-14:00

          Adresa: Sos Bucuresti-Urziceni, nr 11, Afumati, Ilfov

        2. Livrare prin curier

          Livrare rapida oriunde in tara prin firma de curierat partenera.

          Termenul de livrare este intre 1-3 zile lucratoare, care se poate prelungi in perioadele cu volume mari de comenzi sau in conditii meteo nefavorabile, restrictii de circulatie, etc.

          In principiu comenzile plasate pleaca in aceasi zi sau in ziua urmatoare lucratoare. Pot aparea mici intarzieri in perioadele cu volume mari de comenzi.

      3. Metoda de plata

        Plata comenzilor se face conform contractului in cazul in care este unul incheiat.

        Daca exista contract cu plata la termen prin diferite instrumente de plata atunci se selecteaza:

        finalizare4.png

        Pentru comenzile fara termen de plata sunt disponibile urmatoarele modalitati de plata:

        1. Plata online cu cardul – plata securizata prin procesatorul de plati PLATI ONLINE
        2. Transfer bancar – plata se efectueaza DOAR dupa emiterea facturii fiscale si transmiterea sumei finale de plata.
        3. Plata ramburs la curier – plata in momentul livrarii de catre curier.

        Pentru comenzile cu plata imediata (a,b,c) se acorda un discount de 3% la valoarea facturii.

      4. Produse

        Sectiunea de unde cosul de cumparaturi poate fi modificat.

        finalizare5.png

        Optional se poate aplica un cod de voucher sau cod promo pentru discounturi suplimentare. Se completeaza codul si se apasa FOLOSESTE CUPON!

        finalizare6.png

        Optional se poate trimite un mesaj cu mentiuni speciale, informatii, etc: finalizare7.png

      5. Finalizare comanda

        Pentru a finaliza comanda se apasa butonul:

        Se trimite automat un email de confirmarea a plasarii comenzi care va contine toate datele despre comanda.

  2. ADAUGARE PRODUSE LA FAVORITE

    Daca exista produse care sunt comandate regulat sau produse care urmeaza a fi comandate acestea pot fi adaugate la favorite.In pagina produsului se apasa butonul:

    Pentru a verifica produsele favorite apasa butonul:

  3. CONTUL MEU

    In sectiunea contul tau se pot accesa urmatoarele: contulmeu1.png

    1. INFORMATII

      Se pot modifica datele contului: numele, prenumele si parola.

    2. ADRESE

      Se pot edita adresele salvate sau se pot adauga altele noi.

    3. ISTORIC SI DETALII ALE COMENZILOR

      Se poate consulta istoricul comenzilor, se poate deschide comanda pentru a vedea detalii si se poate plasa din nou comanda apasand: REPETA COMANDA!

    4. CUPOANE

      Poti vedea lista de cupoane de discount si vouchere disponibile pentru comenzi.

    5. GDPR – DATE PERSONALE

      In sectiunea GDPR poti descarca si consulta in fisier PDF sau CSV datele si informatiile despre contul tau inregistrate in baza noastra de date.

      Poti solicita stergerea sau modificarea datelor personale din baza de date.

    6. PRODUSE FAVORITE

      Poti consulta lista cu produsele adaugate la favorite. Poti modifica lista prin inlaturarea produselor care nu mai prezinta interes.

    7. ALERTELE MELE

      Poti consulta lista cu articolele indisponibile din site pentru care ai bifat sa fi anuntat cand produsul reintra in stoc.

    8. INSTRUCTIUNI PLATFORMA B2B

      Informatii utilizare platforma B2B pe site-ul www.officegalaxy.ro.

      Informatii pentru plasare comanda, preturi, adaugare in cos, cont, etc.

  4. DATE DE CONTACT

    Pentru informatii si detalii ne puteti contacta prin urmatoarele metode:

    1. Completand formularul de contact disponibil pe site aici: FORMULAR DE CONTACT

    2. Prin email: contact@officegalaxy.ro sau distributie@legend.ro

    3. Telefonic: 021.490.61.05 / 021.224.30.57

    4. Conteacteaza agentul back office desemnat pentru zona ta geografica:

    5. Viziteaza-ne in magazin:

      OfficeGalaxy Cash & Carry - Magazin specializat in produse de papetarie
      Șos. București-Urziceni nr. 11
      Afumati, Ilfov, Romania